update

Droogtrainen!

By 12 augustus 2019december 2nd, 2020No Comments

Heb jij genoeg van dat buikje, lovehandles of dat beetje extra’s op heupen billen?

Doe dan mee met deze (voor leden) GRATIS actie die start in september en eindigt in November!

Wat gaan we doen?

Afscheid nemen van bovengenoemde probleemgebieden.

Voor wie?

Voor iedereen die wel wat aan vetpercentage kwijt wil.

Hoe gaan we dat doen?

Door te berekenen wat je dagelijkse kcal inname zou moeten zijn en hierop een klein tekort creëren.

Door inzicht in je eigen voedingsgewoonte te krijgen.

Door te kijken naar de samenstelling van de macro’s (koolhydraten, eiwitten, vetten)

Door een maandelijks weeg/meet moment om on point te blijven.

Voor en na foto voor zichtbaar resultaat.

Waar?

De metingen en foto’s vinden plaats in de box

Wanneer?

Bij aanvang van de lessen en trainingen is er de mogelijkheid tot wegen. Dit neemt iets tijd in beslag, dus wij vragen bij de groepslessen om geduld en begrip.

Van diegene die gewogen willen worden vragen wij om op tijd te komen, zodat dit zo snel mogelijk kan gebeuren en er zo min mogelijk tijd van de les verloren gaat!

Aanvang begin september, laatste weging eind november.

Succesverhalen worden uiteraard gedeeld via social media, de foto’s alleen na onderling overleg.

Extra aandacht!

Iedereen is natuurlijk volledig verantwoordelijk voor zijn of haar voedingsinname en is hierin volledig vrij in welke mate hij/zij meedoet aan dit programma.

Enkele tips mbt het afvallen

  • Minder calorieën consumeren (negatieve energiebalans is een must).
  • De eiwitinname verhogen (voor een lang verzadigd gevoel en behoud van spiermassa).
  • Verhoog je vezelinname door extra groentes toe te voegen (lage caloriedichtheid, veel vezels dus een lang verzadigd gevoel).
  • Denk aan je micronutriënten  (als je gezond wilt afvallen).
  • Haal geen ongezonde snacks in huis en zorg voor genoeg goede alternatieven.
  • Vermijd of minder met alcohol.
  • Check je agenda en voorkom valkuilen (familie weekenden, feestjes enz).
  • Schakel je support netwerk in! (stel vrienden en familie op de hoogte van je doelen).
  • 1x een setback is niet gelijk het einde, herpak jezelf en bedenk waarom je hiermee ook alweer begonnen bent!

Leave a Reply

Open chat